divendres, 13 de gener del 2017

AMB EL FOC DE L’ESPERIT



L’evangeli del diumenge

 Veure comentari de J.A.Pagola, clicant:
 Diumenge 2 durant l’any – A (Joan 1,29-34)

L'endemà, Joan veié que Jesús venia cap a ell, i exclamà: --Mireu l'anyell de Déu, el qui treu el pecat del món! És aquell de qui vaig dir: "Després de mi ve un home que em precedeix, perquè, abans que jo, ell ja existia." Jo no el coneixia; però, si vaig venir a batejar amb aigua, va ser perquè ell es manifestés a Israel.

Joan testimonià encara: --He vist que l'Esperit baixava del cel com un colom i es posava damunt d'ell. Jo no el coneixia, però el qui m'envià a batejar amb aigua em va dir: "Aquell damunt el qual veuràs que l'Esperit baixa i es posa, és el qui bateja amb l'Esperit Sant." Jo ho he vist i dono testimoni que aquest és el Fill de Déu. (Jn 1,29-34)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada